- Sunshine -

Det kan man säga att det har varit i helgen. Så himla underbart med solsken och värme. Har dessvärre varit dålig på att uppdatera mig här som vanligt men det händer så mycket hela tiden!

I helgen har det varit bio, middag, drinkar och ännu mer sprit;)

Fredagen björ på en ledig dag som jag tillbringade med att sola utanför lägenheten med camilla axelina och astrid. Var jätte skönt men lite för varmt var det för att kunna ligga stilla mer än nägra minuter. Efter det var det bio med Fredrik och hans familj som avslutades med middag. Tabasco väntade efter det och sedan gick jag hem och sov en liten sväng för jag var väldigt trött efter en hel dag ute i solen.



Lördagen var helt underbar den med, sol och bad ute i kvicksund som även det avslutades med ett antal drinkar. Var nämligen stora sommarfesten på kåren som även betydde bartömning så det var jävligt billigt att dricka och det gjorde saken värre. I alla fall idag. Gud vad bakis man kan vara, illamående och huvudvärk så det räckte till mig och många andra.


Idag bar det iväg till kvicksund där vi solade och badade för fulla muggar. superskönt med en slapp dag och väldigt trevligt att umgås med dennis och sara:) Fick jätte god tårta som cajsa hade bakat eftersom det var morsdag. Ojjjj nu kom jag på att jag inte grattade mamma när hon ringde. Gaaaah, måste ringa henne nu?!


Imorgon bär det av hem mot Arvidsjaur och det ska faktiskt även denna gång bli skönt att komma hem. Försöka få mig något jobb kanske så man slipper att ta lån till hösten. Vore underbart om jag slapp ha massa studielån på halsen när skolan är över. Men ska för det mest bara ta det lugnt och ha det skönt när jag är hemma:D Umgås med familj och vänner så mycket som möjligt men kommer sakna min älskling väldigt mycket. Tur att han kommer över midsommar och kramas lite innan det bär av till borlänge över peace and love.

Men nu ligger han där i soffan och är så jävla snygg, sexig och alldeles underbar;) så jag måste sluta skriva så jag kan pussa lite på honom innan jag åker imorrn.


Kommer sakna dig mer än någonsin Fredrik! Du betyder mer än allt för mig och mer därtill...<3


- Take care -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0