- Lonely and abandoned -

Tråkigt att det ska bli såhär?!

I alla fall så har det gått en hel skolvecka till och det är äntligen fredag, skönt! Dagen har inte varit alldeles för händelserik. Vaknade tio och gick hem, pluggade några timmar som sedan gick över till ett tv-tittande där jag tillbringade resten av dagen. Senare på kvällen gick jag och hyrde en film och köpte lite godis. Det är ju i alla fall "nästan" lördag. Hur som helst så siiter jag nu här framför tvn igen och kikar let's dance och ska senare kika på den där filmen jag hyrde. Någon dasfilm, alltid lika roligt att kika på:)

Resten av helgen ska jag försöka plugga på så mycket som möjligt. Ska även försöka lösa det som blivit fel och förhoppningsvis slutar det i hans famn med massa pussar och mys!



Sommar sommar och sol, nu får det faktiskt bli varmt på riktigt tycker jag. Vore så himla underbart om det kunde vara kanonväder nu resten av helge. Skulle höja mitt humör många pinnar, det skulle jag behöva just nu!



Har nu bokat resa hem v15 tisdagen. Ska bli så jävla skönt att komma hem några dagar, för sedan åker vi till fjälls en vecka med fmailjen men de ska även det bli underbart.

Under några dagar ska jag försöka hinna träffa alla ni jag saknar! Familj och vänner!




Saknar er brudar<3
Men snart syns vi...




Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0