- Back in town -

Yes thats right!

En underbar och härlig vecka i stöten men Fredde och hans föräldrar. Har varit en lugn vecka med lite alkohol men det ser jag bara som en possitiv sak just nu. Har inte alls varit sugen på spit och dess tillbehör. I varje fall var även Frida och hennes familj där också imklusive björn. Så vi har haft det supernice hela tiden. Åkt lite snowboard, faktiskt en hel del men har även hunnit med massa annat. Bada, kika på the poodles som faktiskt var asbra. Solade lite också trots at det var dåligt väder nästan hela veckan men en av dagarna fick vi kanonväder.

The poodles var som sagt kanon bra och jag skrattar fortfarande när jag tänker tillbaka hur kvällen var. Allt var verkligen kaos till en början men slutade men en rolig kväll trots allt. Vissa var för full och andra sl'ngde runt folk på parkeringen och försökte få in en person i taxin som men bestämda ors VÄGRADE, haha. En annan var ett sånt där jobbigt fan och hängde vid pudlarna en lång stund när dem sålde singlar. Allt slutade i alla fall helt underbart.



Komme hem i söndags och nu sitter jag här som vanligt med en bok i handen (inte just nu då) och försöker plugga lite. Väldigt tråkigt men det bara måste göras, så är det bara! Har ju tenta nästa fredag så det är bara hålla ut en liten stund till.


Nu började längtan, när jag kikade på biljetter. Hoppas verkligen jag kan åka för det skulle vra helt underbart med en vecka till i fjällen men familjen. Bara vara, köra lite skoter, pimpla och äta PALT OCH SOUVAS!
Det vore det bästa!






Everything I do, I give my heart and soul.
Why goes everything wrong then?













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0