- time is running away -

Dagarna bara försvinner och ingenting hinner man göra. Ingenting vettigt i alla fall.


Jobbade idag från halv tio till tre men det var rätt så lugnt hela dagen men saker hade jag att göra i alla fall. Packa upp, klä om skyltdockorna städa och så vidare, så det har varit full fart hela tiden. Sedan käkade vi middag och åkte till stugan och bastade lite och så och nu sitter jag här. Alldeles ensam och saknar Fredrik mest, speciellt såhär innan jag ska lägga mig och när jag väl har lagt mig. För annars ligger han alltid där och väntar på mig men nu är det tomt och kallt:(
Tråkigt.




Men nu väntar min bok och den där kalla sängen.

- Slepp well everyone -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0