- Relax -

Det var faktiskt gott, tack ida för några goda glas vin och en oerhört trevlig stund.



Komme för ett tag sen från Ida och johnny där vi suttit och surrat, spelat kort och druckit lite vin och bara haft en lugn och skön kväll. Mycket uppskattat från min sida. För övrigt idag har jag bara jobbat och ja inte hunnit så mycket mer. Har nu jobbat i snart två veckor och det ska faktiskt bli skönt att vara ledig några dagar och vila upp mig trots att jag intejobbar så mycket egentligen är det skönt att vara ledig. Speciellt innan älsklingen kommer för då måste jag vara pigg så jag kan pussa och krama honom ordentligt. För när han kommer har det gått hela två och en halv vecka, nästan tre och det är lång tid;) haha kanske inte, men tillräckligt för att jag ska sakna honom MYCKET!



Helgen blir inge vidare. Jobba imorgon från tio på morgonen till halv sex på men zone sedan vidare till badet direkt och ska jobba där till ca ett, två någon gång. Stänger i och för sig tolv tror jag men då ska vi ju städa och sådär så jag skulle gissa att efter två någon gång så ligger man i sängen och sussar skönare än någon gång innan;)
Lördagen tillbringas på men zone till kl tre sedan hem och bara ta det lugnt. Ska inte göra speciellt mycket, om ingen ringer och säger att det händer nått väldigt roligt. Då måste man ju självfallet vara med på det. Så händer det nått kul, ring ffs!


Sedan efter de ska jag bara vänta och vänta och hoppas att torsdagen kommer. För då ska det mysas!




Men nu orkar jag inte mer. MÅSTE SOVA! Ska ju snart upp ju:(




Älskar dig Fredrik

                                                                        

Kom ihåg...
- Aut omne aut nihil -
Varför ska man inte gå fullt ut om man ändå ska satsa!

                                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0