- men zone -

Däe jobbade jag idag och förhoppningsvis blir det några dagar till så man får ihop nån tusenlapp så man klarar sommaren ut;)



Vaknade av att jag frös så in i helvete så jag var tvungen ta på mig kläder så jag skulle klara några timmar till innan det var dags att kliva upp. Fick sedan ett samtal av Linda soms a att jag var välkommen att jobba hos dem och det kändes skönt. Så jag begav mig dit där det mest gjordes ingenting, var inte speciellt många kunder inne idag men jag förstår faktiskt varför. Inte går man på storgatan som det ser ut just nu. Är ju hemskt, fruktansvärt tråkigt i alla fall. Hemskt var väl kanske att ta i;)

Och ikväll har jag mest kört bil och ikat runt lite här och var och det var alldeles lagomt. Och nu är det bara sängen och en film som väntar sedan är det morgonen igen och jag ska jobba:D



Livet, vad handlar det gentligen om?
Att må dåligt, veta hur andra mår?
Vara lycklig och bara se det bra av dagarna?

Vad är egentligen meninge?
En blandning?
Jag har ingen aning längre!






En sak vet jag!
- Älskar dig fredrik mest, du är mitt allt och mer därtill -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0