- Carpe diem -

Hängig, trött och ännu mer hängig. Jag förstår inte. Spelar inten som, helst roll om jag sover fem, åtta, tio eller mer eller mindre så är jag trött och hängig. Det spelar som helst ingen roll vad jag gör. Jag vill bara sova mer. Snorig och hostig på köpet också och det gör saken inge bättre skulle jag tro:(


Nu är det nära, snart kommer älsklingen och d ska vi kramas och bara ta det lugnt så han hinner stressa ner innan vi ska åka hem och sedan vidare till borlänge, för där gissar jag det antigen kommer bli skiitakul eller så lir det kalabalik. Antingen eller gissar jag!



Veckan har börjat bra, om man bortser från hur hängig och förkyld jag är. För övrigt har det inte hänt så mycket.
Mammas morbror, min mormors tvillingbror är på besök men magnus så vi har varit där ikväll och hälsat på. Väldigt trevligt att höra gamla historier om hu det var när dem var små, lite anorlkunda om man jämför med hur det är för barn i dagens läge.



Nu ska det läsas så jag tar mig igenom den där boken. Jätte spännande men jag blir så himla trött hela tiden så jag orkar inte läsa mer än kanske femtio sidor per gång.


- Carpe diem -
Fånga dagen.....!




Hilda och jag....=)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0