- Ciriculus vitiosus -

Länge sedan nu men det har varit så mycket i mitt liv att jag inte hunnit tänka klart. Många dåliga studer men även många bra studenr. Är lite till och från med det men förhoppningsvis blir det bra till slut. För jag orkar inte mer, vill inte gå och må dåligt. Vill vara den där lyckliga personen som alltid är glad och sprallig. Som alltid vill hitta på saker, vad som helst och inte bara sitta hemma som jag gör nu. Orkar knappt se en film på kvällarna.



Har börjat på ABB och trivs jätte bra förutom att det inte finns så mycket att göra. Får ju bara in ca 300 fakturor per dag och 300 på fyra personer går på två timmar. Sedan sitter vi här framför datorn och bara stirrar. Spelar spel, skickar roliga klipp till varandra och har egentligen ganska roligt. Men det blir lite långtråkigt i längden. Skulle mer än gärna vilja ha in lte fler fakturor.


Mamma och pappa var här i helgen och det var jätte trevligt. Käkade ute i kvicksund tillsammans med Tobbe och Cajsa i torsdags sedan på fredagen åkte jag ut på capingen och solade lite och sen satt jag bara hemma på kvällen. Lördagen shoppade jag och mamma en hel del. Ny skrivare med kopiator och scanner. Ny kaffebryggare som gjorde jätte gott kaffe. Fick även mina presenter som jag egentligen ska få när jag fyller år, men dem får jag agarnterat användning för innan dess. Nämligen ett våffeljärn och vinglas:D

Nu har dem åkt och det är jätte tråkigt men får ju träffa dem på söndag igen, när dem åker igenom Västerås på hemvägen. Tänkte att vi skulle käka tillsammans då får se hur det blir.


Nu måste jag uppdatera sidan och hoppas på några fakturor;)


Cura, ut valeas!
/P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0