- Amor vincit omnia -

Då var man klar med dagens arbete. 1h 30min behövdes för att vi skulle bli klara. Så nu får vi väl sitta här och kika på internet och skratta lite kanske. Brukar i alla fall göra så att dagen går en gnutta fortare.


Pluggar för fullt till omtentan jag har i augusti. Hoppas verkligen det går åt rätt håll den hrä gången. Måste verkligen klara den. Vill verkligen! Annars igår så kikade vi på fast and furious som var asbra tyckte jag. Men dem är ju rätt överdrivana när det gäller det mesta men den passar mig perfekt! 


Trodde aldrig det skulle ske. Haha hoppas det blir som jag och många andra vill. Blir mycket bättre så!!


Har kikat på utlandsresor nu också förresten. Kreta, Chaniakusten är hur fint som helst och jag hoppas verkligen det blir av. Skulle vara underbart att åka en vecka med älsklingen och förhoppningsvis med I och J. Hoppas ni bestämmer er för att följa. Skulle vara grymt kul ju! 









Livet rullar lite lättare nu men ska inte ha för stora förhoppningar. Tar jag det för givet hamnar jag i samma svacka igen. Är påväg upp och hoppas jag tar mig ända upp till kanten. Bara till kanten så jag kan dra mig upp den sista biten. 


See yoou
/P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0