- Amantes amentes -

Ännu en dag på jobbet och vi är klar med det som sla göras. Så synd man har flex sånna här dagar för då kan man ju inte gå hem. Då är det bara sitta kvar och vänta på fakturor.


Igår gjorde jag itne så mycket. Satt kvar här till halv fem. sedan begav jag mig hem och pluggade i några timmar tills älsklingen ringde och var hungrig. Blev Burger king som var lika gott som alltid annars. Matade ankorna vid björnön och sedan blev det bärgning, IGEN! Haha alltid ska de komma när man verkligen inte vill. Däremot när man inte har nått att göra och önskar att det ska bli bärgning så man i alla fall får titta och göra nått så blir det inte. Men just när man fått mat, då passar det alldeles utmärkt.


Kanske kan det bli bättre, är det möjligt tro?
Jag hoppas verkligen det ordnar upp sig för vad händer annars?
Jag vill inte det, klarar mig inte, kommer gå sönder helt!
Bara försöka försöka och försöka. Det är ju menat att det ska vara.....


Se yoo
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0