- Livet från den ljusa sidan -

Usch så hemskt dålig jag har varit på att uppdatera mig här. Vet inte alls vart jag ska börja, hänt så himla mcket kul och trevligt sedan sist jag skrev. Då var bara allting jobbigt och tråkigt, men nu leker livet och det kan inte bli bättre!



Sommaren är påväg dock inte där jag befinner mig just nu, haha. I alla fall börjar värmen komma sakta men säkert och det värmer i hela mig av minsta lilla solglimt som kikar fram lite då och då bakom dessa tunga moln som ibland kan vara fruktansvärda. Värmen och solen gör i alla fall mig och många många andra till en bättre människa. Humöret, självkänslan ja allt höjer sig några pinnar och allt blir helt plötsligt mycket roligare och enklare att utföra. Till och med skolan kan jag tycka är himla rolig ibland, lite tungt men intressant.



Befinner mig just nu i Luleå i min brors lägenhet där vi har skrattat och shooat väldans mycket ikväll. Så himla roligt att vi för en gång skull kommit varandra lite närmare. Beror nog främst på at pojken växt upp och mognat lite, inte mycket men lite och kanske saknar mig ibland. För jag saknar honom. Bråken tjaffsen ja precis allt saknar jag faktiskt. I alla fall så åker vi hem till Jauret imorgon där jag ska hinna så jävla mycket, ungefär som vanligt när jag är hemma.

- Hälsa på familj och vänner
- Färga håret och sätta löshår
- Jobba två dagar



Hur jag ska hinna allt med att hälsa på och sätta löshår och färga på en halvdag vet jag inte riktigt för sedan är det torsdag, fredag och då ska jag jobba! ördag åker vi till fjälls för en underbar vecka med skoterkörning, fiske och förhoppningsvis massor med sol. Sedan bär det av mot västerås igen. Hem till älsklingen! Saknar honom redan trots att jag fick en puss för bara12 timmar sedan.






Men nu börjar klockan springa iväg.



- You people...Have a nice night, and sleep well -



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0