- Stay calm and sober -

The day is going! yes yes så är det. Dagen har börjat och vi ska snart sätta oss i bussen påväg till Jauret, Ska bli så skönt att vara hemma en sväng. Har ju inte varit hemma sen jul så det var ett tag sedan. Förmodligen har det inte hänt så mycket men så är det ju.


Så det blir en tajt dag idag. Buss till kvart i fyra, på salongen till Linda och sedan massa påhälsningar lite här och där. Måste även hinna träffa ida och brudarna. Så det är väl ungefär det jag ska göra idag. Följde Krille på skolan en sväng men det var så jävl knäpptyst i klassrummet så jag var då tvungen att gå tillbaka till lägenheten. Vill inte att alla muppar ska sitta och glo på mig ju. Det kändes lite sådär, men nu är vi då tillbaka här som sagt och bussen går på en timme ungefär. Bara så drygt att det tar 2h55min.


För övrigt är det lika bra idag trots att det inte är så jättebra väder. Det gör i och för sig ingenting för jag vet att dem nere i Västerås inte heller har så jättebra väder. Så jag är bara glad att få lite vinterkyla. Men det måste jag då säga att fyfan vilken skillnad. Att åka från shortsväder där jag kan ligga på balkongen och sola och tycka att det nästan är för varmt till det här. Riktig vinterkyla, det är ganska otroligt att en timmes flygresa kan göra så stor skillnad. Men det är rätt skönt det också att det bara tar en timme så är man i vintern igen:D



Vill ha, vill ha vill ha....

Nu måste jag packa ner det jag riivit upp ur väskan sen ska vi börja gå mot stan snart!




 

Tills vi syns nästa gång....
- Stay calm and sober -




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0