- Back to the reality -

Helg men snart över och jag är tillbaks i verkligheten!

Ja det har hänt mycket sedan sist jag skrev. Varit hemma i nästan två veckor med både roliga och tråkiga händelser. Kommit tillbaka till Västerås även här med bra och mindre bra saker. Men livet fortsätter att rulla på i samma fart och det rä relativt skönt för det mesta. Vissa dagar sämre när man önskar man kunde sjunka genom marken och bara försvinna! But thats life....



Veckan i fjälls vart helt underbart, soligt och fint hela veckan förrutom dagen vi åkte hem då var det rena helvetet att ta sig hem. Snöoväder och kallt, såg i princip skotern framför och ingenting annat! Veckan bestod även av en hel del fiske dessvärre inte för mig. Har inget tålamod när det gäller att pimla. Fick i alla fall lite fisk trots att det inte blev många minutrar vid hålen:)



Veckan i Västerås har varit lite sådär. Första dagarna helt underbart med både skola, väder och kärlek. Sedan har det inte varit speciellt roligt vissa stunder men det är sxaker man får jobba med. För övrigt är det rätt okej. Har strax två tentor som måste göras sedan är det förhoppningsvis sommarlov med förutsättning att jag sätter tentorna!

Men nu väntar lite plugg ett tag sedan bara en mysig kväll framför tvn med en film kanske:)


 - Take care of each other -


Petra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0