- scared, and more scared -

Vad gör jag om det är som jag tror? Tänk om problemet jag är orolig över faktiskt existerar?! Hur ska jag kunna hjälpa? Tusen frågor snurrar i mitt huvud nu. Vill att det ska vara bra, att det ska funka som jag trodde att det gjort men jag kanske har fel... Vill verkligen inte att det ska vara så men om det är så. Hur? Varför? När? Jag förstår inte. Har det alltid funnits, bara för dum eller blind för att se det. Jag vågar inte ens gissa. Vill bara öppna ögonen och se att jag faktiskt hade fel. Att allting bara var en tillfällighet. Men jag har sett tendens till det tidigare?! Så jävla förvirrad nu alltså. Har sett andra, många andra. Varför just nu eller överhuvudtaget, har jag inte nog att oroa mig över?



 

guess not?!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0