090129

Mmmm så gott det var. Har käkat på kolgrillen igen och det var ASGOTT! Käkade med Fredde, Philip, Gurra, Collander och Christer.

Skolan idag blev inte för jag hade annat för mig. Körde en bil till stockholm åt freddes pappa istället och åkte sedan hem med Jocke. Sedan hade jag en hel lång lista jag skulle hinna med innan jag skulle hämta fredde från jobbet...
- Till fredde och hämta grejor
- Tanka
- Hem och duscha och fixa mig
- Tvätta två maskiner
- Ikea och handla lite saker

Och vet ni vad..? Jag hann allt på endast två timmar! Mellan 13.00-15.00 Helt otroligt för att vara jag måste jag säga. Annars brukar det ta en timme att bara duscha och fixa mig. Nu hann jag allt det här! Woooooow.

Ne nu ska vi lösa lite korsord jag och älsklingen. Har blivit som gamlingar vi två:P, haha

Sköt om er, speciellt ni där hemma i jauret, som jag saknar så OTROLIGT mycket!
Pok Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0