090127

Tisdag och helgen är över på en blinkning. Tråkigt kan jag tycka men som tur är är vi ju lediga som jag nämt tidigare både  måndag och tisdag. Så det är rätt skönt!

För övrigt har helgen varit rätt lugn. I fredags satt vi i bärgaren hela kvällen jag och Fredrik som för övrigt har klarat denna jourvecka oerhört bra! Bättre än vad jag trodde i och med att han JÄMT ska vara så stressad. Lördagen däremot bjöd ju på roligare saker. Var hur kul som helst att bowla och käka mat med flickorna:) Käkade på den grekiska kolgrillen och jag skulle kunna dö för den där tzatsikin dem har där. DEN ÄR SÅÅÅÅÅ GOD!

Annars har det inte hänt så mycket. Måste köpa present till fredde snart. Han fyller ju år på en månad. Hela 23 år:)  Och när jag ska köpa något till någon annan måste det göras i tid. Annars blir det som aldrig. Frågan jag då vill komma till är vad man ska köpa för något? Har absolut ingen aning. Vet ju vad han önskar sig men jag vill ge honom något fint och personligt. Inte bara en väckarklocka eller nått sånt?! HJÄLP??

Ne nu väntar stan.

Skriver mer senare!
POK Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0