090122

Torsdag och klockan är 07.07 kan de blir bättre?
- Klart det kan, för idag är jag trött som alltid annars ne men jag har vänt på dygnet en aning nu när vi varit ledig! Så med andra ord är det lite jobbigt. Men några kaffekoppar på det här, en dusch kanske så är man ju på G i alla fall;)

Igår var det en jobbig dag eller kväll kanske dte heter!
Försöker sluta snusa och det är verkligen det VÄRSTA som finns för jag var SÅ SUR igår. Och jag ber verkligen om ursäkt till både dig Mamma och till dig Fredrik för det är verkligen inte meningen att vara otrevlig men det är lite jobbigt några veckor framöver så ni måste lova att stötta mig i det här?!
Nämligen så att jag skällde ut dem båda för att egentligen inte ha sagt något. De försökte bara vara trevlig vilket ledde till en utskällning. FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT!
jag inte förstöra mitt tandkött mer!

Lärarna igår på skolan hade klantat till det även de en aning. Fattar inte riktigt hur dem tänkte, för föreläsningslokalen vi ska vara i under 12 veckor har bara 94 platser eller nått sånt. Grejjen är den att vi är 224 elever?! HUR TÄNKTE NI?? haha ne men vi fick en uppdelning som jag inte riktigt gillade. Hade vart bättre med alla ettor i en och alla tvåor i ena. Men jag får se de som en possitiv sak, kanske lär man känna fler tvåor! Vi får ju hoppas i alla fall.

Men nu väntar duschen sen en stor kaffekopp och kanske en macka! Mums...

Pok Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0