Principbaserad redovisning

Ja visst lät det kul?! Men jag kan lova att så fränt är det verkligen inte.



Märkte nu att jag verkligen varit dålig på att uppdatera mig här. Nog för att det bara är en vecka sedan jag skrev sist så det är väl egentligen itne så farligt. I alla fall så har det säkert hänt hur mycket som helst men som vanligt har man minne som en guldfisk:P



I alla fall så skulle jag på 80-tals fest i fredags men det blev inte av tyvärr. Däremot var jag med brudarna på lördagen där det inkluderade en promenad till astrid som hade inflyttningsfest. Dessvärre var inte någon speciellt pigg på varken dricka eller prat så det blev en tidig kväll. Kvällen fortsatte men tyvärr i en oerhört tråkig riktning, men det ordnade även det upp sig! Men tycker verkligen det är jobbigt när vi inte förstår varandra. Tänk om vi bara kunde lyssna, och då menar jag lyssna då skulle det ju inte finnas några problem! För vi har det verkligen underbart så himla underbart, blir alldeles varm i bröstet när jag tänker på dig och dina armar runt min kropp. Älskar dig!

Annars hände det inte så mycket i helgen! Söndagen tillbringade jag i princip i soffan med älsklingen med en massa myyys och sedan självklart plugg framför denna fyrkantiga sak. Däremot befann jag mig fortfarande i soffan med min snygging<3



Dagens aktiviteter var enkla
1. Duscha och käka frukost
2. Plugga......till fem sex någon gång.

MEN FYFAN SÅ TRÅKIGT OCH JOBBIGA DESSA AKTIVITETER VAR!

Sedan får vi se vad kvällen bjuder på, kanske en promenad skule göra susen sådär mot kvällskvisten. För nu på dagen går det bara inte för då vet jag hur det slutar! Då pluggar jag ingenting mer...


 - Om du vore en tår i mitt öga, så skulle jag aldrig gråta, av rädsla att mista dig -

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0