Helgen är över...

och det är måndag. Huvva så tråkigt. Men det är smällar man får ta, och så är det i och för sig alltid. Helgerna bara rusar iväg och sen rä dem över.

                                                                           

Var på 35-års fest i lördags och det var väl rätt okej. Kände kanske att jag drog ner åldern en hel del men det var helt klart okej. Hade roligt i alla fall. Fredagen gjorde vi inte så mycket. Låg hemma hos fredde, lah kiade let's dance och han löste mest korsord. Men det var trevligt det med.
 
Söndagen var däremot en marddröm, sv i princip ingenting oxh tils slut rann allting över och det blev bara kaos. Men du ska veta att jag älskar dig över allting annat oavsett vad jag säger och vad som hände, du är VERKLIEGN MITT ALLT!
Det hoppas jag du vet!

                                                                    

För övritgt har det inte hänt speciellt mycket roligt idag. Vaknade med världens huudvärk efter ungefär ter timmars sömn i natt! Fattar inte varför jag inte kan sova men det gå väl över hoppas jag.....


Och nu väntar en kväll med god mat och kanske lite tv ikande med Linda, vi får väl se!

                                                                                                                                      

- Lär dig livet stora gåta, Älska, Glömma och Förlåta -

Puss och Kram
Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0