hat-

Ja det är vad jag känner just nu. Hur okänslig är du egentligen? Jag fattar inte, kan du inte bara förstå att jag måste få sakna jag också. För det gör jag verkligen. Men egentligen ska jag inte bry mig för det blir ju bara värre, värre för mig!
 
Skolan idag var himla jobbig. Förstod inte ett skvatt av vad han pratade om men då är det ju tur att jag är en sådan duktig flicka att jag läser, försöker truga mig igenom kapitlet han gick igenom idag. Sen har jag ju "som tur är" flera kapitel som är olästa. Hoppas ni förstod att jag var ironisk. Haha jag skrattar så jag gråter snart. Nä men skolan och kursen nu är faktiskt jätte intressant men avsnittet just nu är FÖRJÄVLIGT!

Fredde åkte till sälen idag och jag saknar honom redan så är det någon som har tråkigt i helgen så ring vet ja;) Kommer antingen sitta här framför datan, plugga, kika tv eller träna som jag nu gör så flitigt. Men som sagt hur kan man sakna någon när det gått fem minuter sen den människan gick ut genom dörren? Helt sjukt vad jag är kär...:D

Måste bara nämna också att saken vad gäller att sluta snusa går hur bra som helst. Tog några i helgen när det var lite party men förrutom den gången har jag inte tagit en enda och det är jag hur stolt som helst över. Trodde nämligen det skulle ta längre tid för mig att komma över suget. Självklart kommer det när någon i min omgivning snusar men det går ganska bra i alla fall:)

Ne nu väntar den där Civilrätt boken så glatt på mig at jag ska öppna den och läsa lite till. Sen är det Den Arga Snickaren. Hur kungligt program som helst. Underbart att kika på.

Johan Glans- World tour Skåne.......MÅSTE SES! Skrattade så jag grät!


Bild från i helgen! Haha hade faktiskt riktigt kul...


Jag och Frida

Ha det gött! Miss you darling sooo!
Pok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0