Förlåt....

Det är det enda jag kan säga....

Det var absolut inte meningen att göra ni där hemma som alltid kommer betyda mest så otroligt ledsa över det här! Var absolut inte min mening.
Förlåt, förlåt förlåt...!



Dagen igår bjöd på de allra mesta. Vaknade efter en underbar natts sömn bredvid den mest underbara. Kramades en liten stund innan vi åkte på verkstan. Inte långt efter vi satt foten på gården kom vi på att vi ville ha en sån där JÄTTE GOD macka med rostbiff, majonäs och saltgurka. Mmmmm...! Åkte och köpte en sån, sen blev det ett väldigt traskande. Fram och tillbaka på verkstan och väntade på att klockan skulle bli tre så att vi skulle börja bege oss till söderälje där grabbarna skulle köra motard. Roligt att kolla på men fick bara så jävla ont i skallen av alla avgaser, men utöver det asroligt att kika på. Och fyfan så grymma vissa är på att köra. Skulle bara vilja se mig själv på en sådan, vilket i sig aldrig kommer hända just för att jag INTE är speciellt grymmmm;) haha.

Nä nu är jag alldeles för trött för att orka sitta här mer! Ska lägga mig i sängen och blunda några sekunder få se vad som händer?! Sedan väntar en massa plugg tills älsklingen slutar och jag får kramas. För nu gäller det att passa på innan han åker till sälen med Matte, Malin och Anton!

pok, Petra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0