Burgare...

Det är jag sugen på nu! Ska käka det om ungefär 1½ timme när älsklingen kommer hem från tränignen. Då ska det flippas i köket så det vara visslar om det;) haha



Idag skulle jag vara på skolan vid tio men vid nio ringde camilla och frågade vars jag höll hus?! Va tänkte jag?!
Vi skulle v'l vara på skolan tio tänkte jag coh sa det till henne. Haha och då hörde jag bara nääääää. Hon och axelina är väl kanske inte dem som tycker det är kul att gå upp tidigt, så det var fel person som var hemma;) haha
Men det är väl sånt som händer. Hoppade i alla fall i duschen, fixa mig en snärt sen hämtade jag Linda och åkte på skolan och pluggade lite innan det skulle gås på ikea och handla lite på maxi:)

                                                                                                                                                                                     

Sedan var dagen över, och i princip ingenting vettigt har gjorts, haha.... För pluggade gjorde jag itne riktigt, pratade bara med alla runt omkring mig och försökte hita på en anledning till att inte plugga! Men det måsteb jag tillägga att såhär är jag inte jämnt. Brukar faktiskt vara duktig på att plugga måste jag säga men idag, ne usch ajg ville verkligen itne plugga. Tror det beroddå på vädret för det var verkligen hur skönt som helst ute.

Men nu ska jag gå och plocka lite här i freddes lägenhet så vi kan käka på en gång när han kommer hem:)

                                                                                                                         

 - I wrote your name on a stone but the weather took it -


 - I wrote your name in the sand but the water took it - 

 - I wrote your name on a paper but the fire took it - 

 - I wrote your name in my heart and it will always be there -





Love to you...


Puss och kram
Petra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0